miercuri, 5 august 2009

R.A. - din vis

Ciucuri
de vise
cad in noapte.
Aidoma unor eterne focuri.
Îmi bucuri
recile abise
cu gura ta incinsa-n şoapte.
Cu ochii tai ce ard in jocuri.


Te joci,
copila,
-n al meu sînge.
Cu rugul tau de feciorie.
Ca doua roci,
si plini de milă,
in palma mea care ii plînge,
Stau sinii tai - o apa vie.

Mişcarea
ta
încinge hora
De patimi care ard.Mai coapte....
Visarea
mea
piteste ora
In care te doresc,In noapte....

Ciucuri
de clipe
ard in noapte.
Pe coapsele-ti prea dulci.Si pline.
Din muguri
reapar aripe
si noi sperante catre şoapte.
Si către nopti ce-mi ard.Cu tine....


II

As vrea sa pot sa-ti dau din cer
Albastrul sau,senin si clar,
Si linistea,in care pier
Superbe stele de hotar.

As vrea sa pot sa-ti dau pamint
Pe geana sa de orizont,
Si murmurul tacut si sfînt
Desprins din veşnicul sau cont.

As vrea sa pot sa-ti dau un joc
Pripit,in pasiuni lichide,
Dansînd intr-un arhaic foc
Ţesut din vieţile-firide.

As vrea sa pot sa-ti dau un tot
Din necuprinsa mea iubire,
Interioru-mi Camelot
Născut din propria-ti zidire.

As vrea sa pot a şti sa-ti dau
Credinţa,nestirbita,-n tine,
Si-apoi,in taină,ca sa iau
Iubirea ta.Sa poti spre mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu